teisipäev, 2. veebruar 2016

Veel majapidamislappe


Hei!
Olen nüüd kolm majapidamislappi juurde kudunud. Kui eelmine aasta olid taolised lapid mulle veel uudiseks, siis nüüdseks ma olen neisse enam-vähem ära armunud. No kui nii saab majapidamislappide kohta öelda!? See, et ma nendega rahul olen, pole liialdus. Tõesti igati väärilised abilised ja mikrokiudlappide järele käsi enam ei tõuse, seisavad teised nukralt kapis.


Kudusin kõik lapid samal viisil, kui eelmised kaks.



Ja lõpuks ilmselt kassiomanikele mitte uudiseks, et ehk kuidas näeb välja käsitööga tegelemine, kui majas on kass:




Varsti lähen uue materjali järgi, uued projektid tahavad ellu viimist :)

Kas olete juba ka teie ehk ise kootud/heegeldatud majapidamislapi omanikud? Kuidas meeldivad?


2 kommentaari:

  1. Kas need lapid sobivad vaid tolmupühkimiseks või ka rasvasema mustuse (söögilaua pinnalt, tööpinnalt köögis) eemaldamiseks? Kui jah, siis kas tõesti haisema ei hakka ning ebameeldivalt rasvaseks ei lähe ja koledaks ei muutu?
    Lisaks sooviksin teada, kuskohast on ostetud kaunis plastmassist(?) korv käsitöötarvete jaoks?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere!
      Mina kasutan lappe põhiliselt köögis, st siis tööpindade ja söögilaua puhastamiseks. Rõvedaks ei lähe, mingi aja tagant viskan lisapesuks pesumasinasse.
      Korvi sain Karksi-Nuia kaubamajast, aga nägin neid bauhofi online poes ka.

      Kustuta