neljapäev, 17. detsember 2015

Kootud majapidamislapid


Hei!

Olen mitu korda Pinterestis näinud pilte kootud ja heegeldatud majapidamislappidest, mis pidid Norras üsna au sees olevat. Mis seal ikka, tegin siis endale ka mõned. Mult küsiti, kuidas ma nendega raatsin lauda pühkida. Mis seal ikka, elu peab ilus olema, isegi koristades :D


Materjaliks kasutasin 100% puuvillast lõnga. Ma tootjat enam ei mäleta ja prügikastis tuulamine ka erilisi tulemusi ei andnud aga oli selline paras 2,5mm varrastega kudumiseks. Majapidamislapiks pole paks materjal hea.


Algatuseks lõin 70 silmust ja kudusin 5 rida ripskudet, et äär lokkima ei hakkaks. Äärmised 5 silmust jätsin samuti ripsi hooleks. Keskele võib vabalt igat mustrit kududa. Ühe lapi tegin 2x2 ruuduga, teise 3x3 ruuduga. Isikliku eelistuse küsimus, aga mulle meeldib see kahe ruuduga rohkem :) Pärlkude jääb ka kindlasti väga kena!




Kuna need lapikesed on minu jaoks võõrad ja ilmselt ka teistele Eestlastele üsna tundmatud, pean ausaks, et peale mõningast katsetamist tulen blogisse nende kohta arvamust avaldama. Et kas tasub kudumist või mitte.
Muidu pidid nad kuuldu järgi hästi imavad olema. Isegi haisema ei pidanud ja pesta võib vabalt masinas. Loodan, et saan oma senised mikrokiudlapid puuvillaste vastu välja vahetada.Aga eks aeg näitab.


1 kommentaar:

  1. Tahaks teha jõulukingiks, proovin teha, äkki jõuan ühe valmis kududa! :D

    VastaKustuta